03.02.2022 р.
Тема: Національно-визвольна війна в Нідерландах
Мета: визначити причини, хід та наслідки національно-визвольної в Нідерландах.
1. Становище Нідерландів в ХІV ст.
Заповнити таблицю по тексту на сторінках 119 та120
Розвиток Нідерландів Політика Іспанії в Нідерландах
Висновок: політика Іспанії в Нідерландах затримувала їх розвиток та визиваланезадоволення населення.
2. Початок війни.
1566р. - рух іконоборців, які виступали проти католицької церкви і влади іспанців
Гези - повстанці в Нідерландах проти засилля Іспанії
3. Наслідки війни.
1579 рік - Уртрехтська унія, проголошення Голандської республіки
Завдання: опрацювати пункт10 п.15 та виписати наслідки війни для Голандії (стор. 125-126)
Д/З п.15, виконати завдання по уроку
28.05.21
Тема: Урок узагальнення
Пропоную переглянути презентації по пройденому матеріалу
https://drive.google.com/file/d/1t2vWiZEoIIX3J_sRd2ciuaL4vcN6Ccle/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1yINvzhUYzrb-3kOHwTG-qPqSI0_52RBM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1yINvzhUYzrb-3kOHwTG-qPqSI0_52RBM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1yIhttps://drive.google.com/file/d/1HMRtvxpTlZ5UTJmxvh_62asKoFrE8gxk/view?usp=sharing
16.04.21
Тема: Узагальнення до теми "Матеріальний і духовний світ середньовічної Європи"
Пройти тест за посиланням та відправити вчителю скріншот з отриманими балами.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7684602
09.04.21
Тема: Архітектура і мистецтво
Мета: визначити особливості романського та готичного стилю в архітектурі, їх риси, познайомити учнів з досягненнями мистецтва доби раннього Відродження; формувати вміння розрізняти стилі архітектури, аналізувати твори мистецтва; виховувати любов до прекрасного, світової культурної спадщини; формувати технологічну і культурну компетентності.
І. Вивчення нового матеріалу.
1. Яке місце в житті середньовічної людини посідали храми.
Опрацювати пункт 1 п. 24
2.Романський та готичний стилі.
Опрацювати пункти 2 та 3 п. 24, відео за посиланнями та заповнити таблицю. Відповіді в таблиці даємо розгорнуті.
Інтернет посилання
https://www.youtube.com/watch?v=Xazl4j0Mwcg
https://www.youtube.com/watch?v=ZLpHsT9x1MI
https://www.youtube.com/wa
Назва стилю | Хронологічні межі | Висота (порівняно з іншим стилем) | Які стіни | Які вікна, арки | Особливості прикрашення храму |
Романський (дати поняття) | | | | | |
Готичний (дати поняття) | | | | | |
3. Мистецтво Раннього Відродження.
Опрацювати пункт 4 п. 24.
Практичне завдання
Складіть список ілюстрацій, уміщених у параграфі, в якому укажіть 1) Прізвище митця; 2) назва його витвору мистецтва.
Д/з Опрацювати §24, заповнити таблицю, виконати практичне завдання.
30.10.20
Тема: Зв'язок людини і природи. Рух середньовічного населення.
Хід уроку
1. Опрацювати пункт № 1 п. 8 та визначити, який був зв'язок людини і природи в середні віки.
2.Рух населення. Розгляньте схему на стор. 60.
3.Опрацювати пункт № 3 п. 8 та визначити( записати в зошиті) в чому проявлялась внутрішня і зовнішня колонізація в середні віки. Також записати, які 3 лиха супроводжували середньовічну
людину.
Д/з Опрацювати п. 8, дати письмову відповідь, чому в середні віки говорили, що " Ліс супроводжує людину від народження до домовини(смерті )"
Присилати дз разом з письмовим завданням по конспекту уроку.
Коментарі
Дописати коментар